Svět (Wolrd)
Do kterého období je umístěn děj World of
WarCraft?
World of WarCraft se odehrává tři roky po
skončení WarCraft III: The Frozen Throne™, kdy se v celém Azerothu
usídlilo veliké napětí.
Na starších screenshotech jsme viděli, že Temný Portál
byl znovu postaven (poté, co byl během Druhé Války zničen). Můžete
nám nějak vysvětlit, proč je zpět a jaký je jeho účel ve hře?
Magické základy Temného Portálu nebyly nikdy zničeny,
přesto bylo spojení mezi světy přetrženo. Ikdyž už Portál není
aktivní, traduje se že v Medivhově knize kouzel je popsán rituál,
který jednoho dne umožní mocným čarodějům znovu Portál probudit.
Bude World of WarCraft sloučený s WarCraftem III? Pokud
zde budou noví nepřátelé, budou obsahovat Nemrtvé nebo Plamennou
Legii?
World of Warcraft bude zasazen do stejného
světa, takže bude příběhově navazovat. Můžeme říci, že Azeroth si
prožil závažné změny a je velice odlišný od WarCraftu, jak ho znají
jeho fanoušci. A přestože je zde mnoho známých postav a míst, která
můžete navštívit, stále je tu mnoho toho, co jste ještě neviděli a
co vás bude bavit prozkoumávat.
A co se týká Nemrtvých a Plamenné Legie, řekneme jen - počkejte si a uvidíte...
Které kontinenty budou ve World of WarCraft? Budou známé
fanouškům WarCraft série?
Hráči mohou prozkoumávat země
Azerothu, Khaz Modanu, Lordaeronu a nově objeveného kontinentu
Kalimdoru. Hráči, kteří WarCraft znají, uvidí, že jsme se v naší
hře snažili vyobrazit téměř každou lokaci světa WarCraftu.
Kolik kontinentů / ostrovů bude ve hře? Jak velký bude
svět?
World of Warcraft bude mnohonásobně rozlehlejší,
než předešlé hry od Blizzardu. Ve World of WarCraft mohou hráči
cestovat například přes známé země Azerothu, Khaz Modanu a
Lordaeronu. Hra bude obsahovat i několik nových a dosud neviděných
míst. Snažíme se svět WarCraftu rozšiřovat, protože věříme, že
důležitým prvkem každého dobrého MMORPG je prozkoumávání nových
světů. Naším cílem je vytvořit a rozsáhlý svět plný dobrodružství a
vzrušení, které si udrží každého hráče.
Bude území ve World of WarCraft rozdělené na "zóny"?
World of WarCraft nebude obsahovat zóny v tradičním
slova smyslu. Ve hře nenajdete místa, kde se vám objeví obrazovka s
nápisem "Loading." Naším cílem je spojit jednotlivé regiony, aniž by
hráči byli zdržováni nahráváním nějaké nové lokace. Každý region má
svůj vlastní vzhled. Plnění úkolů napříč těmito lokacemi nebude
přerušováno nahráváním, jen v určitých místech čekejte krátký
nahrávací čas (např. Instance).
Mohu navštívit známá místa, která si pamatuji například z
WarCraft II a podobně?
Samozřejmě. Hráči navštíví ruiny
předchozích bitev, mohou navštívit legendární hrdiny ze starších her
a objevit mnohá místa, díky kterým se jim série WarCraft zapsala do
paměti.
Budou ve hře i tajné lokace a Vývojářské výstřelky?
Ve hře je spousta takových speciálních lokací, které
můžete prozkoumat.
Budu moci prozkoumávat i podvodní prostředí?
Ano.
Jak dlouho (v reálném čase) trvá denní cyklus World of
WarCraft?
Momentálně je denní cyklus nastaven na 24
hodin, tudíž se denní doba mění stejně jako ve skutečnosti, záleží
ovšem na umístění serveru.
Budou ve hře smečky zvířat, která se budou potulovat jen
tak krajinou?
Ano, nazýváme to dynamickou hratelností.
Naším cílem je vytvořit řadu podobných neočekávaných událostí, které
vás mohou kdykoliv během hraní potkat a tak vám zpestřit hru. Nikdy
nebudete vědět kdy a kde se vám podobná věc stane.
Budou ve hře draci?
Ano.
Mohu ve hře potkat "pojmenované" nebo "unikátní" potvory?
Ve hře bude mnoho unikátních monster. Některá se budou
objevovat náhodně, jiná zase za určitých konkrétních okolností.
V jiných hrách občas nastává problém, že hráč může útočit
na nepřítele, aniž by se nějak bránil. Jak tomuto problému chcete
předcházet ve World of WarCraft?
Potvory ve World of
WarCraft mají zvláštní AI, která má zabránit podobným chybám a
jejich následnému zneužívání.